اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

اوووووووووووووووووو ...اینو

من علی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره...

عشق...

به کودکی گفتند: عشق چیست؟ گفت: بازی.

به نوجوانی گفتند: عشق چیست؟ گفت: رفیق بازی.

به جوانی گفتند: عشق چیست؟ گفت: پول و ثروت.

به پیرمردی گفتند: عشق چیست؟ گفت:عمر.

به عاشقی گفتند: عشق چیست؟

چیزی نگفت: آهی کشید و سخت گریست...

نظرات 6 + ارسال نظر
علی تنها پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.harameshgh.blogsky.com



خورشید تابانم تویی

عشق پریشانم تویی

آبی آسمانم تویی

رنگ بی پایانم تویی

همدم تنهایی من یار و غمخوارم تویی

یار همیشگی من عشق و دنیایم تویی

گر نباشی من نیستم

چون که هستیم تویی


سلام خوبی علی جان امید وارم که خوب باشی من علی تنها که الان د ر خدمت سربازی هستم فقط پنج شنبه ها میام
موفق باشی منو از یاد نبری فدات علی تنها

shabgard یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ

بیچاره همه گزینه ها رو قبلاً زده بودند دیگه واسه این گزینه نموند
شوخی کردم
خیلی باحال بود

باران دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ

عاااااااااااااالی بود

نهال شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://doot.blogsky.com

عال بود عزیز عالی
بیا ژیشم بای

مهسا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ

بابا بیخیال این عکست رو بردار... این چیه؟ آخه کی تو خونه عینک میزنه؟ اونم دودی یا شب بعد عکس میگیره؟ دفعه بعد که میخواستی عکس بگیری اولا عینک نزن بعدم از پریز برق دوری کن با این موهات... بابا از زندگی سیر شدم.............................................................

behshad ( Booter yahoo )8 چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد